söndag 24 oktober 2010

Litet kort + award

Hej hopp! :)
Hur är läget? Bara fint hoppas jag! Här skiner solen och det är underbart höstväder! Nice! :)

I alla fall har jag fått en söt award av Anneli! Oväntat och jätteroligt! ♥ Tusen tack för det Anneli! :)

Här kommer reglerna:
1. Tacka den du fått priset av.
2. Kopiera prisbilden till din blogg.
3. Berätta 3 saker du tycker om att göra.
4. Sänd priset vidare till 5 mottagaresom du tycker förtjänar det.

3 saker jag tycker om att göra:

* Pyssla! ;)
* Spela favoritmusik på hög volym!
* Dricka kaffe! He he!

Eftersom att mysa/umgås med sambo, familj och vänner är så självklara saker jag gillar valde jag några andra grejer! :)

Då jag tycker det är jättesvårt att skicka vidare awards (det finns så många kreativa och superduktiga pysslare ute i Sverige och världen!) ger jag den till ER - mina besökare - som även jag besöker ofta! Ni rOcKaR! ♥

I fredags var jag till Åre på konferens med jobbet, kul! Men eftersom det även inkluderade en övernattning överraskade jag min kära sambo med ett litet kort och choklad (- ifall han behövde tröstäta! *s* ;)) - som jag gömt och meddelade via sms vart han kunde hitta.

Så här såg kortet (10x10 cm) ut:

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

(Inspiration till kortet har jag fått från bästa DrNina som gjorde små julkort i liknande stil -09)

Nu ska vi iväg och träna, skönt! :) Ha en fortsatt fin söndag!

KraaAAaaM! /Carin :)

4 kommentarer:

Christina sa...

A wonderful card Carin! Looks lovely!
Hugs Kristel

Nina sa...

Mmmm....fast ditt kort var MYCKET snyggare än mina kort. Var kommer texten "love" ifrån? Är det en sticker? Kram!

Liliann sa...

Såna där små överraskningar är så mysiga....han blev säkert jätteglad!
Kram

Muffin sa...

Grattis till välförtjänt award! Vilken hejdundrande jättefint kort och så gulligt av dig. *kramar*