måndag 25 juli 2011

Vinga Fyr

Hej! :)

Hoppas ni njuter av sommaren! :) Vi är inne på vår andra semestervecka och har det toppen! Vädret är riktigt bra här hemma, lite ostabilt men oftast varmt! :)

Jag har bland annat firat födelsedagen med familj, släkt och vänner! Mysigt! Jag och syrran med sambos tog oss även en sväng på stans uteserveringar. Här en bild på mig och syster från Bishop Arms:


Jag gjorde ett sommarkort till en vän som bor på Öckerö, då passade ju papperna från Maja Design med "Vinga fyr" väldans bra! :) Så här kommer ännu ett "glad sommarkort":


Ännu en stämpel från Bugaboostamps! :)

Idag har jag bland annat köpt ett par stövlar?! Kanske hänger jag med sambon till sjön för att fiska lite.. :)

Ha en fortsatt fin måndag!

Kram Carin

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Åh vad det såg härligt ut i solen på uteserveringen, fortsätt njut av semestern! Kortet är riktigt fint, kul motiv.
kram Annika