torsdag 24 november 2011

Stilla Natt

Hej! :)

Julkortsverkstan´är i full gång verkar det som?! ;) Här kommer ännu ett ganska enkelt men lite juligt kort:

Lite snöpuff blev det på luvkanten igen! ;) Rolig penna det där... :)

Har haft många aktiviter på kvällarna i veckan men imorgon är det äntligen fredag! :) Och så är det ju 1:a advent och allt i helgen! Advent och jul är min favorithögtid! Jag börjar alltid prata om julstrumpa och annat mys direkt efter sommarsemestern.. :) Så jag ser fram emot helgen och att få pynta och göra det extra mysigt hemma! :) Ett eller flera julkort hoppas jag ska tillverkas också! :)

Tack för era goa kommentarer också, blir alltid lika glad! :)

Ha en fortsatt fin kväll och sov gott sen!

Kram Carin

1 kommentar:

Lena sa...

Så många fina julkort du har gjort, helt i min smak =)
Vad är det för en penna du gör "snö" med?

Kram Lena