lördag 17 november 2012

Årets första julkort ♥

Hej! :)

Varje år funderar jag på hur jag ska göra med julkorten. Brukar inte hinna göra hemgjorda kort till alla då jag skickar ganska många. Frågan är varje år om jag ska "massproducera" en modell av julkort eller lägga mycket eller lagom mycket krut på ett färre antal. 

Även i år blir det unika kort och jag gör så många jag hinner. Jag får alltid köpa en del, men bättre ett köpt kort än inget kort brukar jag resonera! :)

I år satsar jag på att måla stämplar och mest använda ett mönsterpapper och några dekorationer. 

Här kommer årets första 



Den här stämpeln från Magnolia är ju för söt! 

Nu blir det nog en tur på stan och ikväll ska vi äta middag på stan med ett par goda vänner, mysigt!

Ha en fortsatt härlig lördag!

Kram Carin

2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Så OTROLIGT fint!!! Du färglägger sååååå jääääkla snyggt!! Jag vill också kunna måla sådär... *mumlar och sneglar på penslarna* ;)

Ida sa...

Kjempefint, med et så flott motiv, trengs ikke mye pynt!:))
Ida