onsdag 31 juli 2013

FäRgGLaTT ♥

Hej! :)

Jag brukar sällan ställa upp i tävlingar men när bästa TettiZ/Pysselhäxan anordnar en tävling för att fira 1000 inlägg så kan jag inte motstå! Temat är nämligen färgglatt och det gillar ju jag! ;) Dessutom kan man vinna ett otroligt generöst och färgglatt pysselpaket! :)

Så här är mitt bidrag:


En slags ordvits blev det dessutom! ;)


Har fått med både rutigt, prickigt och randigt! Bara blommigt som saknas men det är ju tur att jag har med en blomma iaf! ;)

Nu håller jag tummar och tår!!!

KraAaM CaRiN
  

5 kommentarer:

Nickan73a sa...

Vilket underbart kort!

Jeanette Wallén sa...

Åh, sånt fint kort med MYCKET färg - det gillar ju jag!! :D Superfint!! Vad roligt att du ville vara med i min tävling! :D

Ulrika sa...

Vilket läckert kort!! Kul stämpelmotiv, och så fint gjort!!

Yvonne sa...

Super härligt kort som man blir glad av. Hoppas att bästa Carin vinner

Liliann sa...

Jag håller också tummen, jättefint kort!!!!