söndag 5 januari 2014

♥ Stempelglede Design Team Call 2014 ♥

Hej!

Nu ska jag göra något jag aldrig har gjort förut, tänka sig! ;) Jag deltar sällan i tävlingar eller andra utmaningar. Men när Gunhild, som designar Stempelglede, har DT-call - ja då tar jag chansen att söka! :)


Uppgiften är att skapa ett kort/alster med stämplar från Stempelglede - fritt tema och utformning. 

Här kommer mitt (klicka för större bild):



Sedan ska man visa upp tre kort/alster som man är nöjd med - nya eller gamla. Inte så lätt men tillsist föll valet på dessa tre, ett nytt och två gamla (klicka för större bild):











Gunhild är verkligen professionell som person och designer. Hennes stämplar är vackra, genomtänkta och har en superb kvalitet. Det vore en ära att få vara en del av hennes team!

Nu är det bara att hålla tummar och tår och hoppas att det går vägen?! ;)

Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Carin

3 kommentarer:

Liliann sa...

Ett av dem känner jag igen! /Kram!!! och lycka till!

Anonym sa...

Tusen takk for nydelige bidrag og søknad om å bli medlem av Stempelglede sitt designteam!

Ha en god kveld videre og en fin uke!

Klem fra
Gunhild

hannahoj sa...

Håller tummarna för dig :)