fredag 17 juni 2011

kRavaLLaPa!

Hej och god kväll! :)

Hoppas allt är bra en skön fredagskväll som denna? :) Som jag nämnde i förra inlägget fick jag lite pysseltid/lust och hann göra ett kort till. Jag har dock inte kunnat blogga ut det först idag då mottagaren fick det (hon brukar spana in här då och då). ;)

Det här kortet med present fick hon som en "Drakbra-gjort-att-följa-ditt-hjärta-present"!

En glad kravallapa! ;) Underbara papper från Maja Design. Stämpeln är färglagd med copics.


[Photoshopframe av: Andrea Rascaglia (Rome - Italy)]
Eftersom både jag och min vän har sett föreläsningen "Skillnaden som gör skillnaden" med bästa Kjell Enhager så betyder "kravallapa" en som vågar gå mot strömmen. Har ni inte varit på en föreläsning med honom rekommenderar jag det varmt. Även DVD filmerna som han säljer är värda ett inköp. Bra när man vill kunna se den om och om igen! ;)


[Kjell Enhager vid genomgång av "kravallapa"]

Ha en fortsatt fin fredagskväll!
Kram Carin

4 kommentarer:

Karin sa...

Hallå Carin,
vilket kul kort! Din vän måste ha blivit jätteglad, och det låter som en bra grej hon gjort, att följa sitt hjärta :)
Jag har också lyssnat på Kjell Enhager och tyckte han var jättebra. Man brukar få en liten kick av sånt.
Kan verkligen rekommendera blad swirveln och en massa annat från Cheery Lynn!
Nu ska jag åka in till stan och The Scrapbookstores "Hejdå-dag". Dom ska stänga butiken och jag ska säga hejdå till Josefine som drivit butiken senaste året. Ikväll blir det middag ute på stan med goda vänner.
Ha en bra helg!

Muffin sa...

Jättefint kort igen, vilken urläcker apa!! Härligt att du pysslar igen. :) KRAM!

Liliann sa...

Är lite avis på dina underbara stämplar... jättefina kort både till Jugga å Sara...
Kram

Sara sa...

Ja nog blev jag glad alltid, kortet har hedersplats i bokhyllan! Sååå fint, blev ju helt tårögd! Nhaaaw... Kjelles goda råd får man aldrig för många av! Kravallapa! Weeei!