söndag 14 augusti 2011

Grattiskort!

Hej och god kväll! :)

Nu är det sköna söndag och semesterns sista dag! Imorgon drar det igång igen! :) Känns spännande och lite nervöst att börja på en ny arbetsplats! :) Men det brukar ju ge sig efter första dagen! ;)

För några dagar sedan fyllde min fina moster 60 år och detta har givetvis firats! Hon fick det här kortet från oss:


Kortet har ett större format än vanligt (tror höjden är ca 21 cm). Blev inspirerad av det här fina kortet som jag fick från bästa PysselLotta! Den digitala stämpeln kommer från Karber Digital Images.

Nu blir det snart kvällskaffe på altanen! Härligt att solen skiner även idag! :)

Ha en fortsatt fin kväll och en bra måndag! Antar att många av er som kikar in här kanske också börjar jobba imorgon? :)

Kram Carin

6 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Snyggt kort!

Semestern går helt galet fort. Själv har jag hunnit jobba 2 veckor redan.

Lycka till på nya jobbet!
kram Annika

Petra/Paradise sa...

Men så sött! Och fint när du använt en annorlunda form på kortet :)

Härlig stämpel du använt och läckert färglagt.

KRAMISAR!

Pysselfröken sa...

Fiiint kort! Söt stämpel.Jag har aldrig testat digistämplar men blir lite sugen när jag ser detta.
Kram

Karin sa...

Gokväll!
Hoppas det har gått bra på nya jobbet! Härlig stämpel och jag ser att du har den där fina blad dien med hjärtan från Manolia. Vill också ha! Gillar formatet på kortet.
Ha en bra vecka!

Angelica sa...

Läckert!! Snyggt med det stora formatet. Gillar dina glada och inte minst färgglada alster jättemycket!

Hälsningar från en som gått ner sig i det "naturbrunbeiga träsket".

Muffin sa...

Tokläckert igen! Spännande med annat format, det är jag jättedålig på. ;)
Kram på dig!