söndag 21 augusti 2011

Just for you! ♥

Hej! :)

Första jobbveckan avklarad på nya jobbet! Det har väl gått rätt bra får jag väl säga! ;) Men det är en hel del att lära sig, men det är ju roligt! :) Man upptäcker att det är nyttigt att byta jobb ibland! :)

Har iaf fått klart ett kort som legat halvfärdigt ett tag. Det är många som fyller år nu i augusti/september och detta kort ska hem till en av personerna! ;)

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Ljuvlig stämpel från Sweet Pea färglagd med Copics, mönsterpapper från Maja Design, frame från Bam Pop och textstämpel från The Greeting Farm. Lite blommor, blad, crackle paint och bling! :)

Igår hade jag en heldag med en kompis som innehöll både shopping, lunch och sedan en supergod trerättersmiddag med ytterligare ett par tjejer som avslutning! Mysigt! :)

Nu laddar jag för en ny vecka med mycket nytt att lära! ;)

Kram på er!
♥♥♥
Carin

3 kommentarer:

♥Gry sa...

Hærlig kort!
Fargekomb. va midt i blinken !!
Fint fargelagt motiv - me liiiike!

klem

Karin sa...

Hej Carin!
Tack så mycket för ditt beröm över mitt minialbum :) Det var jättekul att göra och jag är sugen på att göra fler. Så pass att jag överväger att köpa en Bind It All i höst! Då kan man ju göra en massa kul album. :) Vad roligt att det går bra på nya jobbet! Förstår att det är mycket nytt att ta in.
Superfint kort med Sweet Pea! Blingstenarna blev verkligen pricken över i.
Ha en bra vecka!

Snufsangirl sa...

Jag måste säga att kortet är jättefint!!! En helt underbar stämpel som är perfekt färglagd! Supersnyggt helt enkelt!

Mvh Snufsangirl