lördag 3 mars 2012

Just One Wish

Hej! :)

Hoppas ni har lika fint väder som vi har idag! Strålande sol - som en riktig vårdag! :) Min sambo är på fisketävling idag så jag har shoppat på stan, tagit en långpromenad och pysslat lite! Mysigt!

En av mina bästa vänner fyller år om några dagar och hon ska få det här kortet:

Turkost är ju en favoritfärg för både henne och mig, så det passar ju bra! ;)

[Photoshopframen är gjord av Xtina]
Prima är ju en annan favorit både gällande papper och dekorationer. Årets nyheter lockar inte riktigt som dom brukar men jag lär säkert köpa en hel del ändå! ;)

Köpte tyg idag och tänkte sy kuddfordral.. hm..undra hur det ska gå? Syr ju mest på papper jag... ;)

Ha en fortsatt härlig lördag!

Kram Carin

1 kommentar:

yvonne sa...

Carin du är allt för go Du vet hur man kan göra något glad. Tusen tack för det fina kortet jag fick av dig idag både i påsen och på påsen och det påsen innehöll var bara för mycket. Tet jag fick skall avnjutas i kväll. Såg även det fina garn nystanet du satt på ett av korten var pricken över I och mitt virkade band.Listan kan bli lång till dig för det var så fint.Jag kan sitta här hela kvällen och skriva till dig. I morgon får du en bamse kram från din vän Yvonne