söndag 28 februari 2010

...Det kom ett mail...

... med en önskan om att få beställa ett bröllopskort! Superskoj!

Så tack vare ett par roliga beställningar (alltid utmanande!), nya fina papper samt era goa kommenterar så har det lossnat lite på pysselfronten! :)

Det var inga direkta riktlinjer för bröllopskortet men gärna att jag använde Stempelglede och att namnen och datumet var med. Så här blev kortet:





[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Underbara papper från Primas nya kollektioner! Mums! :) Stämplar från Stempelglede - Grunge Collection och Grunge Flourish Heart. Textstämpel och kolibri på insidan från Inkido. Distressink, grunge board och crackle paint från Tim Holtz.

Vill ni se några av sakerna jag köpte på min shoppingrunda igår?

Titta på dessa läckerheter:

[Photoshopframen är gjord av Xtina]
Från Bruka och Green Gate! Visst blir man glad av dessa färgglada läckerheter! :)

Idag har jag haft en god vän på besök. Hon har lärt mig virka mormorsrutor! Så nu måste jag köpa virknål och garner! Med lite mer övning så kanske man kan få till en liten filt?! :) Dom är ju så charmiga! :)

Ha en fortsatt skön söndag och tack för era goa kommentarer! Jag blir alltid lika glad!

Kram Carin

12 kommentarer:

Fjällbruden sa...

Hej!
Vilket vackert kort du gjorde till brudparet.
Du är så himla duktig.
Lycka till med virkningen.
// Anna

Liliann sa...

Härliga färger....var det på nya butiken i Kärnan du hittade dem?

Jättevacker kort oxå såklart!

Karin sa...

Hej på kvällskvisten! Vilket romantiskt bröllopskort, jätteläckert med nyckeln som hänger på sidan. Pappret från Prima är verkligen fint, det finns i min ägo nu också :) På vår pysseldag i Enköpig idag så blev det en del shopping, det finns såååå mycket fint. Dags att logga ut ... Natti!

Muffin sa...

Minsann, det där brudparet har ju jag också gjort ett kort till!!:) Totalt annorlund och det är ju kul. Ditt är verkligen superfint och himla romantiskt - härligt. Vilken lyckad shopping du varit på, toppenfina saker som man blir glad av.
Kram på dig!

Kattis sa...

Verligen ett superfint kort Carin! *hjärtar*

Jag med undrar vart du köpte de där burkarna mm, finns de verkligen att få tag på hr i stan?
...undrade hon som har noll koll!

Nina sa...

Åh, vilket romantiskt och vackert kort!! Det bara strålar av kärlek! Är säker på att det uppskattas av brudparet :)

KRAM!

Anonym sa...

1000,1000 tack för att du gjorde ett så snyggt kort till min kusin & hans fru.
Kram Rutan

Anna M sa...

Jätte fint kort! Äktenskapet borde bli lyckligt bara av att få ett sådant fint kort : )

**Mallalina** sa...

Fantastiskt fint kort! Så romantiskt och helt olikt Muffins kort! Vi ses väl på lördag? Maran!?

Kattis sa...

Hej Carin, jooo jag ska på Maran på lördag, men jag ska mest jobba. Hoppas dock på att det finns tid till att klämma in lite pyssel också. Är ju så sjukt roligt på dessa träffar.

Ser verkligen fram emot att träffa er!

Laila sa...

Ett otroligt vackert och romantiskt kort! PAssar perfekt och jag hoppas dom vart glada över det

anna76 sa...

Aha!! :-) Så det var DU som hade gjort kortet!! Tänk att jag inte kände igen din signatur, du ska veta att jag har funderat!! Jättefint var det!! Tack så mycket (jag ser att Rutan tackat också ;-)) !! kram