söndag 11 april 2010

Maja Design

Hej och god kväll! :)

Vilket vädet det är?! Härligt med en sådan strålande vårdag! :) Enda nackdelen är att pysslandet blir lidande sådana här helger! ;) Men nu på kvällskvisten har jag faktiskt fått ihop ett kort. Jag har en faster som fyller jämnt om några veckor. Jag tror inte hon kikar in här så jag lägger ut det! ;)

Här har jag använt en av mina nya stämplar från A Whiff of Joy! Färglagd med distressrefiller. Jag har även använt mina nya mönsterpapper från Maja Design, jag kan inte nog ösa beröm över dom! Underbara! :) Måste köpa på mig fler! ;)

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Kommande vecka kommer att gå inre framgångens tecken! ;) Imorgon ska jag och några kollegor på en kurs i meditation och chakrabalansering, spännande! Och på tisdag kväll ska jag och sambon på en föreläsning med Kjell Enhager - "Skillnaden som gör skillnaden"! Den ser jag verkligen fram emot då jag hört så mycket bra om honom som föreläsare! Som en kick-off inför våren/sommaren! ;) Jag hoppas även hinna pyssla lite i veckan! :)

Men nu blir det snart kaffe! Så oväntat?! ;) Men ha en fortsatt skön söndagskväll i finvädret! Tack för titten! :)

Kram Carin

5 kommentarer:

Camilla sa...

Herlig kort Carin!!:) Og de papirene er fantastisk flotte! Du har satt sammen alt så flott og fargeleggingen er helt nydelig!
Klem, Camilla.

Kristin sa...

For et flott kort! :D
Så mange nydelige detaljer du har fått med, og lekker fargelegging! :)

Ha en fin kveld videre! :)

Ida sa...

Hei!
Flotte papirer, skjønner at du liker de!
Et nydelig kort, du er flink til å fargelegge!
Ida

Karin sa...

Gokväll Carin!
Jättefina papper och kul med ny stämpel! Det är så fint med flera lager i olika storlekar, och med sömmar. Kurs i meditation låter jättespännande. Hoppas det var till belåtenhet. Kjell Enhager har jag lyssnat på en gång för längesen, han var en bra föreläsare då. En sån man inte ledsnade på.
Ha det!

Muffin sa...

Kortet är jättesött och färgläggningen är suverän som vanligt.
Så mycket spännande du hade på gång här i veckan, hoppas allt blev bra. Själv har jag haft en väldigt stressig vecka så nu är det skönt med helg. Hoppas hinna med lite pyssel och det ser lite grått ut ute idag så det bådar ju gott. :)
Hoppas du får en fin helg, kram på dig! ♥