torsdag 27 januari 2011

Lite shopping och ett tips! ;)

Hej! :)

I brist på något färdigt kort att visa blir det en bild på lite shopping! ;) Jag har länge letat dessa stickers från Making Memories, och till sist fann jag dom! :) Lika bra att köpa alla färgerna! ;) Tyvärr är fotot dåligt så färgerna stämmer inte riktigt.

[Photoshopframen är gjord av Xtina]

Jag har bara haft dom vita förut så jag blev glad när jag fann fem olika färger! Nackdelen med stickers är ju bara det att vokalerna snabbt tar slut! :P

Nu till ett sminktips! ;) Jag tycker att det är svårt att hitta en bra ögonfranstång. Jag har testat ganska många i klassiskt utförande och batteridrivna med värme... utan att fastna riktigt för någon. Men nu har jag hittat en riktigt bra! Det är en klassisk ögonfranstång från Shiseido. Den kan jag varmt rekommendera.


Nu ska jag fortsätta pyssla på ett kort! :) Ha en fortsatt fin torsdags kväll, full fart mot helgen! *ooOoiiEE*

Kram Carin

Inga kommentarer: