tisdag 7 juli 2009

Ny blogg - nya möjligheter

Hej och välkomna till min nygamla blogg!
Jag har nu bytt blogg då jag upptäckte att det var så mycket lättare att göra en sPraLLigare blogg på blogspot.com istället för blogg.se. Så jag hoppas ni gamla besökare hänger på!

Min kära storasyster väntar sitt första barn i augusti! *spännande* Och jag är då självklart en stolt blivande moster! Hennes goa vänner ordnar i skrivandes stund en babyshower för att hylla detta. En av hennes bästa vänner kontaktade mig i all hemlighet och undrade om jag ville skicka en hälsning eller dylikt - och självklart ville jag det!

Jag knåpade ihop ett kort och köpte en gullig present att skicka med! Så här blev det:

Vitsig stämpel va? Hihi...
[Färgerna är lite skrikigare här än i verkligheten]


Det är 3D lack på vattendropparna som en liten effekt.


Matchande inslagspapper måste det såklart vara! ;-)

Nu väntar jag på att få höra allt om deras mysiga kväll som innehåller både god mat, överraskningar och presenter i goda vänners lag! Vilken dröm!

Om du har vägarna förbi butiken imorgon får vi ses!
Återkommer snart med ett nytt kort!

Nu blir det kaffe! KrAAAAm CaRiN

8 kommentarer:

Mara sa...

Gulligt kort och snyggt med matchande papper på paketet! Jag passade också på att byta blogg idag, samma tanke - lite spralligare kort blir det kanske då?!

anna76 sa...

Sicket gulligt kort!! Det verkar som att bloggbytet smittat?
Är det dags att uppdatera tro?

Elfgren sa...

Gulligt kort =)

jojo! sa...

Hej Carin!
Tack för din hälsning på min hemsida!!Kul att ha er här och att ni vill komma.Hoppas vi ses snart!
När jag vet hur jag ändrar på min blogg så meddelar jag.Är lite dålig på all teknik vad det gäller bloggen.Det kommer fler tävlingar!!
Supergulligt kort du gjort!!Kram Månica

Jeanette Wallén sa...

Galet fint kort - snyggt färglagt och dekorerat, som vanligt. Du är KUNG, men det vet du ju redan! ;)

Såklart jag följer med dig till din nya adress. Ska bara ändra i min google reader. ;)

*kram*

Kattta sa...

Hur snyggt som helst!

I övrigt håller jag med Tettiz som redan skrivit allt :D

Karin sa...

Hej Carin! Självklart hänger jag med till din nya blogg! Supergulligt kort i härliga färger! :)

Unknown sa...

Fint att se att du också flyttat in i de finare bloggkvarteren :P