torsdag 16 juli 2009

Pysselkväll

Hej hopp från Lugnviks topp! :-)

Hoppas ni har en skön torsdagskväll! Här i Östersund är det riktigt vårväder?! Ena stunden är det strålande sol och varmt och i nästa ösregn och på gränsen till hagel?! Vadan detta ostyrliga väder? HuH? Nå ja, jag brukar alltid säga att det enda man inte kan påverka är vädret - så varför lägga energi på det? Man får gilla läget helt enkelt! :-)

I alla fall så hade jag en mysig pysselträff med två goda vänner i tisdagskväll! Dom har nyligen börjat pyssla och jag introducerar dom eftersom med lite nya saker och tekniker! Vi pysslar, surrar, skrattar och fikar! Vi har det toppen med andra ord! :-) Jag fick till tre alster den kvällen - inte illa! Oftast blir det ett alster! ;-) Men jag hade färglagt några motiv i förväg, så det kan vara därför! ;-)

Först ut är ett tackkort:

Färgerna är lite skrikiga på tackkortet - som vanligt dåligt fotograferat! ;-)

Det andra kortet blev ett "Tänker på dig" med lite mer ljuva färger och neutrala mönster.
Och så söta Gorjussgirl såklart! :-)

Sedan kom jag på att jag skulle spexa till det på jobbet och göra en skylt till kaffemaskinen, hehe! Och då passade ju såklart Doodle Factorystämplarna perfekt!
Jag glömde ta kort på skylten så jag har lånat ett foto som en kollega tog! ;-)

En pimpad kaffemaskin!
MÅSTE..HA...KAFFE...NU!!! Hehehe... sPraLL!
För övrigt så har jag ääääntligen SEMESTER nu! Hurra! Vad härligt! Så idag efter jobbet åkte jag och min sambo på stan och unnade oss en god middag (en saftig köttabit - riktig favorit!) med ett glas rött till! Underbart! Sedan har vi sett Ernst och hans sommarprogram - Ingen sommar utan Ernst! ;-)
Nä, dags att fixa lite här hemma! Men återkommer snart med nya alster! Imorgon finns möjlighet till en hel del pyssel! ;-)

Ha en fortsatt mysig kväll!
KrAAAAam Carin
[Luck favours the prepared mind]

3 kommentarer:

Muffin sa...

Wow, så produktiv du var då! Alla 3 är JÄTTEfina!
Stor kram!

Jeanette Wallén sa...

FAN vad mycket läckert!! *slurp*

*kram*
Tett

Gunsan sa...

Snygga kort:)Ha en riktigt bra och härlig semester!
Kram