onsdag 16 september 2009

Ingela, la la la la la LAAa...

... PliNGeLa, la la la la LAAa!

Hej och god kväll kära besökare! *vinkar frenetiskt*

Min kusins sambo fyller 40 år den 6/10 och självklart ska hon få ett litet kort! Jag tror inte det är någon risk att lägga ut det här, men om du Ingela mot förmodan är här och spanar så kan du blunda NU!

[Söta Anya från The Greeting Farm och mönsterpapper från Collage Press]

Jag har köpt en ny flaska glossy accent ikväll, ska lägga på det på "Ingela 40" vid ett senare tillfälle. På min gamla flaska hade jag klippt av hällpipen allt eftersom så numera forsar det ur den! Lite för trixigt på dessa snirkliga bokstäver! ;-)

Det börjar bli ännu svårare att fota alstren nu när mörkret kommer så snabbt! Man kanske får bygga en "fotolåda" på sikt? Eller justera i photoshop...

Förresten, har ni några bra tips på pappersförvaring? Just nu agerar gästsängarna förvaring - typ alla papper ligger utspridda i en enda röra! Varken praktiskt eller snyggt! ;-) Hur förvarar ni era papper? Arkivvagn? Mappar? (Mappväska tycker jag är bäst om man ska iväg och pyssla - lätt att ta med men svårare att bläddra i). Tips mottages tacksamt - hänvisa gärna till någon bild från ert rum eller på någon speciell förvaring! :-)

Nu är det dags att ladda inför idol, visst är det festligt med dessa uttagningar?
Man skulle ha blivit rock- eller popstjärna! ;-)

Avslutar även dagens inlägg med ett bra citat:
.::Dagens mest arbetsbesparande åtgärd är morgondagen::.
Kram Carin

2 kommentarer:

Karin sa...

Åh, vad tjusigt! Är det en Martha Stewart kantstans du har använt? Har varit sugen på just den där men inte sett något alster med den förut. Fiiint!
Förvaring av papper ja ... Jag har dom flesta papper i mappväskor för närvarande. Lätt att ta med sig som sagt, men det sliter mycket när man bläddrar och ska ta upp och ner. Har sett en arkiv-vagn från IKEA på någon blogg förut som verkade jättepraktisk, den ska jag spana in nästa gång jag åker dit! Ha det gott!

Jennie/Deleelsia sa...

Tack för den snälla kommentaren hos mig...och detta är mitt första besök hos dig.
Vilken kortmakerska du är! Vad mycket fin inspiration du bjuder på.